Sponsorlu Bağlantı

4 Aralık 2016 Pazar

Golden Rose Velvet Matte Serisinden 27 Numara

   Herkese merhaba , ben Ayşe. Blog dünyasında yeniyim ve sizlerle makyaj ürünleri hakkında ki deneyimlerimi samimi bir şekilde paylaşmayı planlıyorum. Normalde hiç makyaj yapan bir tip değilim. Aslında hiç yanlış oldu. Çok demeliydim. En azından rimel ve ruj sürmeyi hiç ihmal etmiyorum. Allıkta tabi ki.. ama fondöten, kapatıcı ve pudra ile yeni yeni tanışıyorum diyebilirim.. Sizlerinde yeni tanışmasını umuyorum. 😊 Şayet yaşınız genç ise tabi.. Ben 23 yaşındayım. Şimdilik.. 😄😄


   Gel gelelim asıl konumuza. Golden Rose'un Velvet Matte serisinden çok popüler olan 27 numara, Mac'in Kinda Sexy rujuna muadil olarak gösteriliyor. 


Bu ruju aşırıı aşırıı beğendim. Normalde tenime bu renk rujları pek yakıştırmasam da denediğim vakit işte bu! dedim. Yapısı mükemmel. Kesinlikle dudakta kuruluk vesaire yapmıyor fakat kalıcılığı konusunda güzel sözler söyleyemiycem.. Uzun süreli bir kalıcılığı yok. Sık tazeleme gerektiriyor. Bu yüzden kalıcılık konusunda büyük bir beklentiniz olmasın. Bitişi de tam mat değil. Yarı mat bir görünümü var. Dudakları kurutmaması belki de bu yüzden..
 İçeriğinde E vitamini barındırdığı için dudaklarınızı besliyor ve paraben içermiyor.




Fiyatına gelince.. Ben Eve cosmetics mağazasından 13 lira gibi makul bir fiyata aldım.. Gratis'lerden 9-10 lira gibi çok düşük fiyatlara indirim dönemlerinde alanları da duymadım değil. İndirimsiz fiyatı 21 - 30 lira arasında olması gerek. Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim. Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.. Hepinize güzel bir gün diliyorum.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder